uz-logo-pion-2.png

Wydania

  • Numer 9/2020

    Od Redakcji I Działalność kół naukowych na Wydziale Nauk Społecznych Agnieszka Wilkowska, Kornelia Dąbrowska, Małgorzata Olejarz, Środowiskowe i międzypokoleniowe działania animacyjne Koła Naukowego Anim@cja Monika Kaczmarczyk, Paulina Borek, Justyna Mróz, Resocjalizacja poprzez inkluzję (...)

  • Numer 8/2019

    Wstęp I. Kultura, edukacja i pomoc społeczna – wybrane problemy teorii i praktyki Pham Le Cuong, Dinh Xuan Khoa, Pham Minh Hung, Andrzej Zygadło, Administrators of public universities in Vietnam in the current and future global context Elżbieta Lipowicz, Dylematy porozwodowej opieki (...)

  • Numer 7/2019

    Od Redakcji I. Dr hab. Marek Furmanek. Wspomnienia Zakład Mediów i Technologii Informacyjnych, Marek Furmanek Andrzej Radziewicz-Winnicki, Epitafium dla pana dziekana, zaprzyjaźnionego i bliskiego mi profesora Marka Bogusław Śliwerski, Profesorowie umierają latem. Pożegnanie profesora UZ (...)

  • Numer 6/2018

    Od Redakcji I. Studia i refleksje teoretyczne Ryszard Zaradny, Koncepcje władzy – okres przedoświeceniowy Igor Radziewicz-Winnicki, Andrzej Radziewicz-Winnicki, Szkoła wobec wzrastających oczekiwań prozdrowotnej kompetencji pedeutologii (aktualna rola nauczyciela w dobie medycyny (...)

  • Numer 5/2018

    Od Redakcji I. Studia i refleksje teoretyczne Ryszard Zaradny, Aksjologiczne podstawy funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce Elżbieta Lipowicz, Od deficytów ku zasobom – nowe tendencje w pracy socjalnej z rodziną Brenda Osodo, Education is the act of learning things around (...)

  • Numer 4/2017

    Relacje mają znaczenie – kilka słów od Redaktorów I. Studia i refleksje teoretyczne Martin Strouhal, The Notion of Culture between Tradition and Today. From Philosophical to Educational Perspective Agnieszka Olczak, About the lack of democracy in education for democracy – semblances, (...)

  • Numer 3/2017

    Od Redakcji I. Studia i refleksje teoretyczne Gjergj Sinani, The role of history in knowing ourselves Małgorzata Kabat, Educational environment of teachers: University Karolina Grzemna, (Nie)codzienność innowacyjnej działalności nauczyciela Tran Van Thuc, Truong Thuy Dung, The reflection (...)

  • Numer 2/2016

    Od Redakcji I. Studia i refleksje teoretyczne Andrzej Radziewicz-Winnicki, Magia rewitalizacji w dobie niepokojącej ponowoczesności. Krzysztof Zajdel, Uwarunkowania sukcesu dydaktycznego nauczyciela w szkole w sytuacji stygmatyzacji środowiskowej ucznia Edyta Bartkowiak, Z historii opieki. (...)

  • Numer 1/2016

    Od Redakcji I. Studia teoretyczne Elena Tumaleva, Виртуальная составляющая информационно-образовательной среды вуза как условие подготовки учителя Iwona Banach, Społeczny kontekst edukacji w procesie kształtowania postaw wobec osób niepełnosprawnych Tomasz Frąckowiak, Rola i zadania (...)

Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18