uz-logo-pion-2.png

Wydania

Numer 3/2017

29.10.2022

Od Redakcji

I. Studia i refleksje teoretyczne

  • Gjergj Sinani, The role of history in knowing ourselves
  • Małgorzata Kabat, Educational environment of teachers: University
  • Karolina Grzemna, (Nie)codzienność innowacyjnej działalności nauczyciela
  • Tran Van Thuc, Truong Thuy Dung, The reflection of cultural characteristics in the education of Vietnam

II. Studia metodologiczne

  • Katarzyna Walentynowicz-Moryl, Indywidualny wywiad online – technika asynchroniczna
  • Krzysztof Lisowski, Ankieter w terenie, problemy z jakością badań ilościowych

III. Studia empiryczne

  • Beata Trzop, Maria Zielińska, Znamy się tylko z widzenia… Polacy o kontaktach z Niemcami w świetle badań Lubuskiego Sondażu Społecznego
  • Małgorzata Czerwińska, Elwira Grzelecka, Między realem a siecią – o czasie wolnym i partycypacji w kulturze dzieci z rodzin alkoholowych
  • Tatiana Maciejewska, Relacje syna z ojcem na przykładzie osób ćwiczących w siłowniach
  • Dorota Bazuń, Nagość w reklamie społeczne

IV. Ludzie. Recenzje

  • Maria Fudali, Robert Fudali – (nie)zwykły człowiek
  • Mariusz Kwiatkowski, Polityk w przestrzeni międzyludzkiej. Przypadek Jarosława Kaczyńskiego
  • Katarzyna Narkiewicz, Zderzenia z obcością. Recenzja książki Marcina Kąckiego Białystok. Biała siła, czarna pamięć
  • Michał Iwanowski, Kryzys na kredyt, czyli kto, co, komu spłaca
  • Mateusz Kuźmik, Aggression as a Challenge. Pod redakcją Hanny Liberskiej i Marzanny Farnickiej
Relacje. Studia z Nauk Społecznych, numer 3/2017
relacje_3_2017.pdf 0.97MB [ .pdf ]
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18