uz-logo-pion-2.png

Wydania

Numer 8/2019

29.10.2022

Wstęp

I. Kultura, edukacja i pomoc społeczna – wybrane problemy teorii i praktyki

  • Pham Le Cuong, Dinh Xuan Khoa, Pham Minh Hung, Andrzej Zygadło, Administrators of public universities in Vietnam in the current and future global context
  • Elżbieta Lipowicz, Dylematy porozwodowej opieki rodzicielskiej
  • Anna Korlak-Łukasiewicz, Magdalena Zdaniewicz, (Samo)wykluczenie z organizacji czasu wolnego osób starszych po stracie współmałżonka
  • Piotr Mosiek, Szkoła wobec wyzwań współczesności – socjopedagogiczny model optymalizacji szans życiowych dzieci i młodzieży
  • Võ Văn Thành, Lê Thị Thanh Tâm, The Value of Vietnam’s World Heritage in the Development of Tourism (a case study of Hội An Ancient Town)
  • Trần Thị Thu Nhung, Change in behavioral culture in vietnamese families today
  • Daria Zielińska-Pękał, O radzeniu samemu sobie – pomiędzy podążaniem a kreowaniem
  • Magdalena Łukasiewicz, Psycholog szkolny, pedagog czy nauczyciel – do kogo uczniowie mogą się zgłosić z problemami i dlaczego najczęściej nie chcą tego robić? (Próba przeprowadzenia dyskusji bez dyskusji, czyli gdy panna Łukasiewicz próbuje przekonać panią Łukasiewicz)

II. Raporty z badań

  • Mateusz Kowalski, Społeczna rola algorytmów w dobie społeczeństwa cyfrowego – na podstawie wyników badania opinii nt. botów społecznych
  • Katarzyna Hyży, Współpraca na rzecz rodziny z perspektywy asystentów rodzin

III. Recenzje, noty

  • Piotr Mosiek, Recenzja książki Pawła Prüfera Rekonstrukcja jakości życia. Teoretyczno-praktyczne atuty socjologii
Relacje. Studia z Nauk Społecznych, numer 8/2019
relacje_8_2019.pdf 1.40MB [ .pdf ]
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18